24. april 2010

Det var en lørdag aften!

Gemalen har sat sig foran fjerneren for at se optakten til aftenens boksekamp, som vi i øvrigt ikke kan se uden at betale 600 kr. !!!!!
Jeg har sat mig til PC'en efter en dejlig dag, hvor vi begge har været i haven. Vi har klippet et par bøgetræer lidt ned, og jeg har gravet lidt i det der skal blive min bærhave. Der er allerede indkøbt og plantet solbær, hindbær og så står der yderligere en stikkelsbær fra tidligere tider.
Så er der brugt tid på at rydde mere op i haven, så nu mangler bare en tur på containerpladsen med affaldet.
Inden jeg gik ind her sent på eftermiddagen tog jeg lige et billede af vores Kejserbusk (tror jeg nok den hedder):



I morgen skal vi være sammen med gode venner til god mad og underholdning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar