11. februar 2011

Motion skal der til !

De der kender mig ved godt, at jeg ikke hører til den mest motionerende type....... i mange år har jeg nedprioriteret min krop, men det skal være slut nu. Motionscyklen står parat (det har den gjort i mange år), og nu skal den i brug. Jeg er bare så motiveret og glæder mig enormt til at finde glæden ved at bruge min krop. Jeg vil forsøge at variere min træning, så den også indeholder mavebøjninger hver morgen, og step på nederste trappetrin osv.
Røgen er lagt på hylden for mange, mange år siden, og kosten er vi godt i gang med at omlægge her i huset. Vi tænker meget over hvad der puttes i munden og har skåret kraftigt ned på sukker og fedt - og det giver faktisk et meget bedre velbefindende. Det kan jeg mærke..... og så nyder man faktisk endnu mere at komme ud at spise godt. Det gør vi så lige i aften - hos gode venner...... God weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar