5. oktober 2013

Det skal fejres ......

Gemalen blev kørt til kystbanetoget torsdag morgen kl. kvalme, og så tog han afsted til Ålborg. Fruen har taget fri torsdag og fredag, så jeg tog retur til hjemadressen, luftede hunde i morgenmørket, ryddede op og gik så i gang med at male soveværelse.
Har læst mig til at det skulle være godt og beroligende at sove i værelser med grå eller mørkeblå vægge, og grå er farven for mig ..... og jeg skal lige love for, det bliver flot. Jeg glæder mig vildt til det er færdigt, men det tager lang til, for der er skråvægge og diverse indhak og yderligere skal der nedtages hylder og flyttes nips. Men det er en rigtig dejlig opgave, og jeg får yderligere flyttet lidt om og smidt ud. Der skal også lige syes et par nye pudebetræk o.a. Alt i alt en "win win" opgave, som SKAL være færdig, når Gemalen træder ind af hoveddøren.
Min brors Gemalinde er i NY, så i aftes havde jeg inviteret ham, min mor og min datter på Restaurant Mash (fødselsdagsgave til min mor). Jeg var lidt i tvivl om det var noget for en gammel dame (Mutti er 88 år), men jeg skal da lige love for at hun var begejstret - og det var vi andre bestemt også. Betjeningen var udsøgt, omgivelserne perfekte og maden fremragende, og jeg pønser nu på, at Gemalen skal inviteres på middag på Mash en dag vi igen har noget at fejre ...... og vi skal nok finde på noget. Alt skal fejres (vi lever jo kun en gang!), og da han lige nu står i Ålborg og holder et sikkert supergodt foredrag, kunne det absolut være en ting at fejre.
I am looking forward already :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Gitte...og tak for din kommentar hos mig hvor du spurgte til min header :0) Jeg benytter det billedebehandlingsprogram der hedder PicMonkey - en stor del af programmet er gratis og med det kan man komme langt - man kan også vælge at tilkøbe sig yderligere redigerings muligheder for et mindre månedligt beløb. I PicMonkey kan du lave forskellige collager m.m. Håber du får lyst til at prøve....det er rimelig let at gå til. God fornøjelse

    Dorthe

    SvarSlet