19. august 2018

Tanker fra sidste søndag i ferien.

Ferien er (næsten) slut for denne gang, og jeg starter på arbejde igen i morgen. Jeg har nydt det i fulde drag. Vi har dels fået lavet småprojekter herhjemme, været i sommerhus i Odsherred, haft flere hold venner på besøg, haft sønnike og søde kæreste overnattende i nogle dage samt været til en rund fødselsdag. Bøger har jeg ikke fået læst; jeg har stadig "Den der lever stille" til gode.
Er ikke helt fit for fight i dag, for naboens søn valgte i går aftes at holde fest for fulde gardiner indtil kl. 04:00 i nat, så søvn har hverken jeg eller Gemalen fået meget af. Det bliver en dejlig stille dag i dag.
Jeg gik en runde i haven her til morgen, og det bugner med figner, æbler, pærer, morbær og meget andet, og hvis du har forslag til hvad jeg kan bruge pærerne til, hører jeg det meget gerne :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar