22. september 2009

Brænde i hus ......


Nu er træpillerne i hus, og vi kan få varme i huset hele vinteren. De ankommer i dette øjeblik og bliver sat fint i garagen, så de er lige til at gå til. Siloen i kælderen skal så fyldes op en gang om ugen, men det får man jo også varmen af !!!!!
Jeg har nu været rundt på diverse blogs, og jeg må sige at folk (= primært kvinder) er kreative. Jeg er blevet vildt inspireret, så det er ikke sikkert at min blog har fået sin endelige form endnu. Og hold da op, hvor er der gang i mange nørklerier af forskellig art. Jeg får også lyst til at strikke/hækle igen og leder lige nu efter nogle spændende og lette opskrifter.
I aften er der obligatorisk hundeteori (hvad det så end er....) på vores lokale bibliotek. Glæder mig.

2 kommentarer:

  1. Hej - var det billige piller, jeg skal have købt også?? mange hilsner Lavendel/Lone

    SvarSlet
  2. Hej Lavendel. Vi har checket markedet for træpiller, og blev enige om at bruge vores sædvanlige leverandør, nemlig Lars Meldgård. Ham har vi god erfaring med. Du kan nemt finde ham på Google.

    SvarSlet