16. september 2009

Sommerferie på Fejø......


I dag kom jeg til at tænke på vores dejlige sommerferie på Fejø. Her fik vi rigtig slappet af og kunne nyde, at hundene bare løb rundt på grunden, som de ville. Og jeg skal da lige love for at Lillehunden fik løbet efter kaniner (heldigvis uden at fange dem) og mus, mens Storehunden bare kiggede forbavset på. Begge hunde var i vandet til stor fornøjelse for os alle.
Vi var rundt på øen (det var hurtigt gjort), og fik da også købt lidt gode ting, som vi har hjembragt til hjemmet: æblesmør, æblecidereddike, 2 slags honning og ikke mindst en Calvados; i daglig tale bare kaldt Calva.
Glæder mig til at bruge varerne....... og smage på Calva'en.
I det hus vi havde lejet å Fejø, var der indrettet fadebur; en idé som jeg har taget med hjem. Så nu skal jeg også have fadebur, og jeg har allerede bestilt Gemalen til at lave hylder, som jeg skal beklæde med vinyltapet bestilt på nettet. Jeg glæder mig vildt til at få det færdigt, og vil lægge billeder på min blog, når fadeburet er som det skal være. Det bliver godt at få alle "købmandsvarer" på plads i fadeburet.

2 kommentarer:

  1. Der er rigtigt dejligt på fejø.. De har den skønneste frugt der.. Badut er fra fejø, og skriver meget smukt om sit liv der..
    Knus fra Ærø.

    SvarSlet
  2. Jeg må straks besøge Baduts blog så - tak for tippet.

    SvarSlet