5. november 2009

PU HA hvor travlt.......

Ja, jeg har da godt nok travlt i øjeblikket; der er rigtig meget at lave på arbejdet i øjeblikket, men sjovt og udfordrende er det da ......... men det betyder så også at jeg bl.a. ikke når at blogge....
I søndags afholdt vi den månedlige familiefrokost hjemme hos os, og det var en ganske hyggelig event. Da vi var ude at "føjte" lørdag aften, havde vi gjort det nemt for os selv, og indkøbt diverse oste og lidt lækker pølse. Gemalen havde bagt brød, hvilket han er fremragende til.
Jeg selv forsøgte mig med Miss Muffins daim muffins, og de blev så supergode, så de kan gentages en anden god gang. Hundetræningen måtte desværre droppes den dag.
I næste uge skal jeg så til Oslo en dag og på kursus 2 dage, så det går bare derudaf.

Jeg når desværre heller ikke noget håndarbejde, så når jeg ser andre bloggeres fabrikerede herligheder, ja så bliver jeg lidt misundelig; altså på den gode måde......

2 kommentarer:

  1. Sikke det går over stok og sten i Fredensborg :o) De muffins lyder som noget der MÅ afprøves. Jeg kan vel finde en opskrift et sted.
    God tur i næste uge og hyggeligt at høre fra dig.

    SvarSlet
  2. Jeg har da også undret mig over at der var så stille hos dig Gitte.
    Men nogen gange går det hele bare for hurtigt..
    Pas på dig selv.
    Knus fra Øen.

    SvarSlet