12. november 2009

Så er jeg her igen ......

Hold da op; det har været noget af en uge. Skulle deltage i et 4 timers møde i Oslo i mandags (i Oslo Colosseum; Oslo's største biograf) hvilket betød hjemmefra kl. 7.00 om morgenen og hjemme igen kl. 22.00 om aftenen. Rigtig lang dag. I virkeligheden burde jeg måske ikke være taget afsted i disse influenzatider, og lige nu har jeg faktisk lidt ondt i hovedet og er mega træt.
Det sidste kan måske også skyldes at jeg onsdag og torsdag har været på kursus, så måske vågner jeg op i morgen tidlig og er superfrisk.
Lørdag skal jeg til pigefrokost i Dragør hos en rigtig god veninde. Vi er 4 piger der har kendt hinanden i mange år (vi har været arbejdskolleger), og vi forsøger at ses ca. hver anden måned. Det er superhyggeligt, og er noget jeg ser frem til.

1 kommentar:

  1. Åh.... det er så dejligt at mødes med rigtig gode veninder og bare snakke og grine.
    God tur på lørdag

    SvarSlet