10. februar 2010

Shoppingvogn.

Handler af og til hos Nordhjem og faldt så over denne shoppingvogn, som den hedder. Man kan sige om den hvad man vil, men efter min mening er den kitch, og så er den på tilbud til 99 kr.

Og som der skrives på nordhjem.dk : "Det ER ikke kun ældre damer, der elsker de skønne shoppingvogne - for denne er opdateret i den skønneste retro-stil med praktisk voksdug i et lækkert mønster - og rummer det meste af, hvad en familie skal bruge på et par dage. Jeg har selv overgivet mig fuldstændigt til den - sådan en MÅ jeg eje - jeg kan nemlig have alt det, jeg skal bruge i den, når jeg hver dag går på arbejde - og på vejen hjem? Der kan jeg lige få puttet det mest nødvendige ned i den."

Tag den piger !!!!!

1 kommentar:

  1. Det er vist det man kalder en
    "Pensionist vogn".

    KH
    "Lillebror"

    SvarSlet