2. februar 2010

Jeg er SÅ træt af sneen .......

.... og igen i dag bliver det åbenbart snestorm også i mit område, så jeg planlægger at vende næsen hjemad efter frokost. Snestormen skulle ramme Roskilde omkring kl. 12.00; så ved man hvad man kan regne med.
Nej; lad mig få forår, og lad det gå lidt hurtigt - er det for meget at forlange????

Kl. 13:15: så er jeg hjemme igen og kan sidde i varmen og være on-line med mit arbejde. Gemalen er lige kommet hjem også og har snuppet begge hunde, og er nu taget en hurtig tur i skoven. Laver lige en varm kop te, til han er tilbage.

Spændt på hvordan vejret vil arte sig i morgen.

1 kommentar:

  1. Nej, det er ikke for meget at forlange. Jeg er også træt af det, selv børnene er træt af det. De savner at kunne spille fodbold og cykle normalt igen.
    God dag til dig.

    SvarSlet