24. maj 2010

Dejlig Pinse.

Nyder lige nu det allersidste af Pinsen. Det regner men skidt, pyt; haven har godt af det.
Lørdagen gik med at købe ind og lave mad til søndagens familiefrokost her i huset. Menuen stod på en kold tomatsuppe, og derefter laksetærte, stegte kyllingestykker med hakkede valnødder og danablue dressing, chorizo pølse, Gemalens dejlige hjemmebagte boller med oliven eller ost samt salat. Til kaffen rabarbertærte og chokolademuffins. Mums. Me like.
Jeg har i øjeblikket gang i et muffin-projekt, hvor jeg forsøger mig med flere varianter.......

Søndag formiddag nåede vi lige at få et kort besøg af en "gartnerdame", der skal hjælpe os med at få udryddet skvalderkålen (hvis dette er muligt) og etablere bærhaven.
Kl. 13 kom familien, og der blev som sædvanligt grint godt igennem, og verden blev vendt efter alle kunstens regler; så alt i alt en dejlig dag.
Den kommende uge bliver dejlig kort for mig, idet jeg har fri fredag.

God uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar