14. januar 2010

Hjemme igen.......

Så er jeg hjemme igen efter et par dages vinterkonference nord for Stockholm. Temperaturen var minus 16 grader, men jeg var godt klædt på, og så var det næsten en fornøjelse. Heldigvis var der - ind i mellem alt det arbejdsmæssige - også tid til en lille "promenade" med en kollega ude i det friske svenske vintervejr. Skønt.
Vi var ca. 200 mennesker afsted fra DK, NO og SE, og som altid havde vi en festlig event den første aften: vi havde 80'er fest, og jeg skal lige love for at det var festligt.

Næsten alle havde medbragt 80'er tøj og for pigernes vekommende var der selvfølgelig MEGET blå / turkis øjenskygge (husker du den ????), benvarmerne osv. Rigtig sjov aften.


2 kommentarer:

  1. Hej Gitte
    Hyggelig blog du har,- og et fint motto: Alt kan lade sig gøre!
    Det kan også lade sig gøre at købe handskerne (er de ikke skønne?) hvis du sender mig din adresse og sætter kr. 50,- ind på min konto i www.pirettehuset.dk. (se under "Sådan handler du"), så sender jeg dem gerne til dig.
    Hilsen Helle



    Sætter mig på som følger af din blog, hvis det ikke gør noget?

    SvarSlet
  2. Du er velkommen Helle; har overført penge til dig. God weekend.

    SvarSlet