26. juli 2010

Arbejdsliv.

Så er ferien forbi for mit vedkommende og arbejdet kalder lige om lidt. Det har været 3 uger med stort set fantastisk vejr. Vi har knoklet med haven og huset, så det har været en arbejdsferie, og hvis jeg skal gøre ferien op, må jeg sige at jeg godt ville have haft nogle oplevelser oven i hatten - men det må komme i den kommende tid.
Næsten alt er nu fint i haven og den viste sig da også fra sin bedste side, da vi holdt min mors 85-års fødselsdag midt i juli. Alt klappede, så "Mutti" var glad, og også glad for, at vi kunne være i vores have, når hun nu selv bor i en lille lejlighed; og heldigvis var vejret med os. Vi fik taget en masse billeder og har nu printet billeder og lavet et lille album til hende.

Arbejdet kalder; mere følger senere.
God mandag.

1 kommentar:

  1. Hej Gitte og velkommen til min blog Forår hele året og tak for din kommentar. Jeg synes også, at din blog ser rigtig hyggelig ud.
    Jeg kan rigtig godt lide, at man gør noget for sine forældre. De har jo gjort meget for os igennem hele livet. Nu har du holdt din mors fødselsdag og det vil hun leve højt på længe, er jeg helt sikker på.
    Jeg mistede desværre pludselig min egen mor i november 2005. Hun havde været bundet til sin kørestol i 10 år og vi tog hende tit en tur til Bilka. Det elskede hun, og vi skulle altid i cafeteriet, så hun kunne få sin fiskefilet :-) Vi holdt også med glæde hendes runde og halvrunde fødselsdage ligesom I gør for din mor. Hilsen fra Jette

    SvarSlet