25. august 2010

Jeg er olm ........

..... eller rasende.
Min gamle 85-årige mor var en tur forbi hospitalet i mandags.
Kl. 9:00 ringede hendes læge hjem til hende og bad hende pakke en taske, da der nu var en ledig tid til hende på hospitalet. Hun ville blive hentet inden for ½ time.
Kl. 10:00 ankom hun på hospitalet, og så blev hun placeret på en stol, hvor hun sad indtil kl. 19:00, hvor en sygeplejerske have tid til at tage blodprøver !!!!!
Efterfølgende sad hun indtil kl. 23:00, hvor en læge kom og undersøgte hende !!!!

Og så spørger jeg bare: kan vi være det bekendt.
Vi sparer og sparer på hospitalerne; personalerne løber hurtigere end nogensinde før. Hvad er det for et samfund vi er ved at få skabt?
Jeg er f..dme gal i skralden.......

PS! Min gamle mor insisterede på at komme hjem den aften/nat.

2 kommentarer:

  1. Hej Gitte, hvor er det synd for din mor, at hun skal behandles på sådan en respektløs måde. Det kan man simpelthen ikke byde sådan en gammel dame. Giv din søde mor en hilsen fra mig. Kærlig hilsen Jette

    SvarSlet
  2. Kære Jette. Tak for din hilsen. Den varmede. Jeg har givet din hilsen videre, og min mor var positivt overrasket over at få den. Tak igen.

    SvarSlet