23. august 2010

Long time no see........

Ja, det er ved at være et stykke tid siden, jeg har boltret mig her på bloggen, men "blogånden" har ikke lige været over mig, og yderligere har jeg haft travlt på arbejdet samt haft megen focus på min mor, der ikke har det helt godt for tiden. men sådan er livet, og man må prioritere, ikke sandt?
Så har der været diverse sociale arrangementer med venner; og ikke mindst i lørdags, hvor vi "genindførte" Racletten her i huset. Husker du den?
Det blev en super aften, og folk var vilde med Racletten, og Gemalen og jeg er nu enige om, at det næste vi må gen-introducere må være fondue sættet (altså udenfor) - og hvorfor ikke? Det står bare i skabet og samler støv, så det må afprøves snarest.
Jeg har fundet siden amio.dk; en fantastisk side, hvor man kan sælge sine hjemmeproducerede ting. Jeg har anbefalet en meget kreativ veninde at "åbne butik" på sitet, og hun har åbnet butikken, hvor hun sælger hjemmelavede smykker (Muddi Monroe Design). Alt i alt en spændende side, hvor du kan finde mange spændende lækkerier.
Jeg nappede lige et par billeder fra vores have her til morgen, og den runde terrasse er nu ved at "falde helt på plads". Regner med at græsset er tilbage inden årets udgang.



1 kommentar:

  1. Hej Gitte. Lyder hyggeligt med jeres Raclette aften. Har sommetider overvejet det, men har så tænkt, at der ville være et værre sprutteri ud på dug osv. Men det er måske slet ikke så slemt alligevel?
    Fonduen er røget ud for bestandig her i huset. Vi fik også nået at købe en frituregryde til en mindre formue. Det har jeg virkelig fortrudt, for jeg kan slet ikke klare al det "fritureoliesøpperi" længere.
    Det er nogle fine billeder fra din have. Dejligt, når det sker lidt nyt i hus eller have.
    Hav en god mandag
    Hilsen Jette

    SvarSlet