31. august 2010

Mit yndlingstransportmiddel.

Jeg er den lykkelige ejer af dette lille festlige køretøj, som har været min tro følgesvend i snart 11 år nu. Den kører upåklageligt og fejler næsten aldrig noget.
Når man bor der hvor jeg bor, er det næsten en nødvendighed at have en bil til og fra arbejde, da jeg i modsat fald ville skulle bruge urimelig megen tid, hvis jeg skulle med det offentlige.
Så vidt jeg er orienteret bliver denne Lupo ikke produceret længere, men jeg møder da stadig en del af dem, når jeg kører mine ture.

Jeg håber den holder resten af mit arbejdsliv.......

1 kommentar:

  1. Hej Gitte. Jeg er også den lykkelige ejer af en Lupo 3L, som kører på diesel, vistnok den samme farve som din også. Jeg blev godt nok stiktosset, da jeg forleden modtog opkrævning på ejerafgift for det næste halve år. Den plejer at være på 80 kr. Nu steg den lige på en gang til 580 kr. Det synes jeg er urimeligt, når den kører så langt på literen. Hilsen Jette

    SvarSlet