14. december 2009

Dobbelt fødselsdag.......

Det er snart jul, men inden da er det lige tid til en dobbelt fødselsdag: mine dejlige tvillinger fylder 26 år i denne uge, og så kan jeg ikke lade være med at tænke på dengang det var da, og børnene blev født 2 måneder for tidligt. Skulle egentlig have været født 21. februar, men nu blev det altså december - tæt på jul (for tæt synes de) - så vi har altid (mens de boede hjemme) lige klaret en dobbelt fødselsdag, inden vi kunne koncentrere os endeligt om julen.
Datteren kommer lige et smut hjem på dagen og Sønnen fejrer sin fødselsdag i det fynske.
Og så har jeg ellers julefri fra fredag eftermiddag, og hvor jeg glæder mig. Gemalen holder fri mandag, og ellers skal jeg "bare" gå og gøre stille og roligt klar til julen. Hold da op en luxus.
Happy Monday.

1 kommentar:

  1. Tillykke med dine store børn. Jeg skulle have haft barn i december, men fødte for tidligt så han kom først i november, så det var meget godt - nu bagefter :o)
    God juleferie, når du når så langt.

    SvarSlet