23. december 2009

Merry Christmas .........

Så er det vist ved at være på tide, hvor der skal ønskes glædelig jul.Lillejuleaftensdag; hm...... en dejlig dag ligger forude, og jeg skal have arrangeret de sidste detaljer, mens Gemalen er på arbejde. Vi vågnede op til et koldt hus, men Gemalen nåede lige at gøre et og andet, så der er ved at komme varme på igen. Jeg skal nu til at rense brændeovnen og derefter skal der lige støvsuges; men det er jo også en måde at holde varmen på.
Gemalen og sønnike hjembragte i går et fint lille juletræ, som jeg skal have pyntet i dag. Så skal jeg også have indkøbt det allersidste, og i aften kommer så min mor, som bliver kørt til døren af min bror. Datteren skal på arbejde i morgen og håber at finde kørselslejlighed til det nordlige Sjælland i morgen eftermiddag. Jul skal det nok blive.
Glædelig jul til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar