8. december 2009

Julegaveindkøb.

I dag starter så indkøb af julegaverne, og jeg må indrømme, at
jeg også i år til dels vil benytte mig af internettet; og tro mig: jeg har her fundet mange spændende ting.
Jeg synes på mange måder, at julen er meget overvældende (og skruet højt op......), og derfor nyder jeg at kunne sidde i fred og ro og bare bestille gaverne hjem. Har ikke så meget tid til overs, så når der endelig er fritid til at handle, så er alle andre mennesker også afsted, og der er vildt crowded.
Derimod nyder jeg, når Gemalen og jeg kan tage os en dejlig bytur, hvor vi ikke absolut behøver at stå i lange, lange køer for at finde gaver, men hvor vi kan gå en dejlig tur, evt. besøge et hyggeligt julemarked og så spise en let frokost på en hyggelig cafe`.
Hvad synes I ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar