7. marts 2011

En aften med Queen.

Er (endelig) frisk igen, og "fejrede" dette ved at gå i Forum og se/høre Queen musical. Selve historien var tynd, tynd, tynd, men musikken var jo den gode gamle, som jeg (og de andre tre) holder så meget af; og det holdt os oppe. Det var et engelsk ensemble, som var på turné, og al tale på scenen foregik på deres sprog, hvilket vanskeliggjorde forståelsen af den "tynde" historie. Også for mig, der er sproguddannet! Der kunne det have været et stort hit, om den engelske tekst havde rullet på streamere oven over scenen under hele forestillingen. Men skidt pyt; vi klarede det.
Foråret nærmer sig nu med raske skridt, og Gemalen og jeg var da også et smut derude i søndags i det fine vejr. Det er selvfølgelig noget begrænset, hvad man kan komme til nu, men rydde op derude; det kunne vi. Mange planer blev lagt, og een ting er vi meget enige om, og det er, at vi skal have gang i nogle højbede til sommerens urter og grøntsager, så nu skal jeg i gang med at finde nogen, der kan lave nogle rammer til os.
Er så småt ved at skulle i gang med at så frø indenfor, og tænker her bl.a. artiskokker og de nemme squash. Uhm, glæder mig.
Husk på at det i morgen er Kvindernes Internationale Kampdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar