30. marts 2011

Yndlingssang p.t.

Jeg har fået en sang på hjernen: Oh Land med "White Nights". Den går jeg og nynner hele tiden, og når jeg hører den i radioen, er det stor lykke :-)
Lørdag og søndag blev for det meste tilbragt i haven, så der var nogle, der var meget ømme i kroppen mandag; men på en rigtig god måde. Vi nåede rigtig, rigtig meget, så nu er sæsonen skudt godt i gang. Havehjælpen er næsten færdig med at klippe gedeblad og bøgehække og sætte hegnstolper i jorden, og den hjælp betaler jeg mig gerne fra i årene fremover. I stedet for - som normalt - at have klipningen hængende over hovedet det meste af sommeren, er arbejdet nu gjort, og haven kommer hurtigere til at se pæn ud. Jeg kan anbefale Jonathan, og flere af naboerne har nu også fået øje på ham og har engageret ham til yderligere arbejde :-)
Tirsdagen bød på min månedlige extra fridag, besøg hos datteren med mormor samt dejlig venindefrokost i Dragør. Fire gamle veninder mødes fra tid til anden, og det er altid en fornøjelse. Vi hygger og snakker om dagen og vejen, og da en af veninderne (som den første af os) lige er gået på pension, blev dette emne "behandlet" i detajler. Derefter tilbage til datteren og hente mormor og køre hende hjem igen; og så hjem selv....... Så der blev kørt en del, den dag, men alle var glade, så det var det hele værd.
I dag venter arbejdet igen, bl.a. med en lille videokonference, så god onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar