6. juni 2011

Her er jeg.

Ja, jeg er stadig meget i live – ukrudt forgår jo ikke så let, som det siges...... men for første gang i bloggens levetid, har jeg holdt blogfri i næsten 3 uger, og det har egentlig været OK. Lysten til at blogge har jeg nok haft, men tiden har ikke været til det overhovedet. Arbejdsopgaverne på jobbet er blevet flere, idet mit arbejdsområde er blevet udvidet, så de resterende af døgnets timer er blevet brugt på andre "vigtige" ting.
Denne weekend er blevet brugt på et fantastisk bryllup på Jomfruens Egede. Vejret viste sig fra sin mest fine side, så hele sceneriet var som taget ud af den bedste romantiske film. Meget, meget smukt og med to meget, meget lykkelige "hovedrolleindehavere".
Gemalen og jeg overnattede på stedet i Fløjelsværelset, hvor det siges, at den hvide dame går igen; men det eneste hvide jeg så, var Gemalen i en hvid badekåbe; og han spøgte ikke :-)
Resten af gårsdagen var ren afslapning i det dejlige vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar