17. juni 2011

It works.

Ja, det gør det. Efter 3-4 dage begyndte huden at skalle af (ingen billeder - det er dog for grimt), og i dag er fødderne begyndt at se rigtigt fine ud. Huden er mere eller mindre blevet udskiftet, og nu tror jeg bare jeg skal forkæle fusserne med et lækkert fodbad i aften og en god gang fodcreme efterfølgende.

Og så bliver det endelig weekend. Det har været en noget anstrengende uge med møder næsten hver dag efter arbejdstid (for Gemalens vedkommende), og for mig har det betydet, at jeg hver dag skulle ræse hjem kl. 16.00 dut af hensyn til hundene. Normalt er jeg meget priviligeret, idet Gemalen er hjemme før mig; og det er så ham, der nærmest altid lufter vovserne om eftermiddagen.
Det skal blive godt med weekend, hvor lørdagen bl.a. bringer en lille sammenkomst med gode venner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar