8. juni 2011

Mine fødder i en pose (baby foot).

I går aftes sad jeg med fødderne i poser i 2 timer. Jeg har fået anbefalet et produkt der i løbet af kort tid fjerner den hårde hud, og gør ens fødder lækre og fine til sommersandalerne. Produktet hedder Baby Foot, og æsken indeholder 2 plasticsokker (fyldt med en geléagtig masse). Fødderne ned i poserne, og efter 2 timer af med poserne igen, hvorefter fødderne skylles.
Nu vil jeg så (med tålmod) vente og se resultatet - de mest lækre babybløde fødder. Jeg krydser fingre og vender tilbage med resultatet. Effekten skulle angiveligt holde i 3 måneder :-)

3 kommentarer:

  1. Glæder til at høre, om det holder hvad de lover.

    SvarSlet
  2. Virker det?? :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  3. Det virker rigtig, rigtig godt - mine undersåtter er blevet lækre at se på. Skal nok lade være med at gå i detaljer, men den hårde hud på hælene er væk...... Spændt på hvor længe det holder :-)

    SvarSlet