28. juli 2011

Dejligt med ferie, men ......

øv, øv med det våde vejr.
Ferien har indtil nu budt på vådt, vådt vejr; dog med enkelte opklaringer. Vi har derfor mest været beskæftiget med indendørs sysler, og har været i haven enkelte gange. Men guderne skal vide, at jeg savner de dejlige lange sommerdage med masser af sol. Vi er halvvejs i vores ferie, og håber på skønt vejr i næste uge.
Det er blevet til en enkelt tur til Sverige, en fødselsdag på Charlottenlund Fort, og i morgen venter (i lighed med sidste år) en tur med operettebåden i København. Der er OperaFestival 2011, og i den anledning er der mange opera events rundt om i byen. Jeg glæder mig nu til operettebåden, som sidste år var en stor succes.
Og så bliver der også en tid til en lille Københavnertur ..... ja, det lyder lidt bondsk, kan jeg godt høre, men jeg har selv boet mange år i København, og er nu rigtig glad for at bo mere eller mindre på landet...... - så jeg må godt sige det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar