6. juli 2011

Flytning på arbejdet........

Der er 1½ uge til sommerferie for mit vedkommende, men det betyder ikke, at der slappes af på arbejdet. Jeg har fra begyndelsen af juni 2011 fået nyt arbejdsområde, som jeg er ved at sætte mig godt og grundigt ind i, og derfor er det lidt underligt - lige nu - at skulle tænke på at oplære en kollega, som skal passe jobbet i min ferie. Jeg er jo langt fra rutineret selv, men jeg krydser fingre og håber det bedste.
Yderligere skal mit firma flytte til en ny lokalitet; til helt nye lokaler og med helt nye møbler. Vi skal sidde i kontorlandskab, så det er jeg ret spændt på. Men egentlig glæder jeg mig, og man bliver vel aldrig for gammel til at prøve noget nyt. Jeg får lidt længere til og fra arbejde, og det bliver nok også lidt udfordrende med Helsingørmotorvejen, som vist skal gøre lidt bredene i "min ende".
Så spændt, det er jeg :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar