21. juli 2011

Ferie, ferie, ferie, syng en glad melodi, la la la......

Det er blevet ferietid for os også, og i år har vi besluttet at blive hjemme, og hvor er det en skøn beslutning :-) Jeg plejer altid at have lidt uro i sjælen, og insisterer normalt på at vi i det mindste tager væk fra huset en uges tid. Men i år har det været helt umuligt at finde et ledigt sommerhus med indhegnet have (til vovserne), og det er jeg egentlig glad for. Jeg rejser jo en del i embeds medfør, så jeg mangler ikke vingesuset lige for tiden. Gemalen er helt anderledes indrettet; han har ikke samme trang til at få luft under vingerne så ofte som jeg, men vi finder ud af det.
Min gamle mor er lige fyldt 86, og hende skal vi fejre på lørdag. Svigerfar bliver senere i år 85, og hans fødselsdag holder vi her i haven i august, så jeg håber vejret bliver fantastisk den dag.
Ellers får vi ryddet op, gjort rent og får taget hul på alle de små og store arbejdsopgaver i huset, der har hobet sig op i årets løb.
Vovserne nyder livet i fulde drag og falder trætte omkuld hver aften:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar