29. juli 2011

Så gik køleren.

Pga. vejret (= REGNVEJRET) har vi Operettebåden til gode til på tirsdag. Havde ellers lige sat næsen op efter lidt hygge i København i dag, men sådan skulle det ikke være.
I stedet blev det til en mindre bytur til Hillerød, hvor adskillige butikker blev frekventeret. Sønnen fra Odense havde også meldt sin ankomst, så ham kunne jeg så lige samle op på Hillerød station. Og mens jeg sad der - i 10 minutter - var der to mennesker af det modsatte køn, der var så venlige at oplyse mig, at min bil - den dejlige lille Lupo - var utæt foran. Mig ud af bilen, op med motorhjælmen, og kigge ned - er det ikke det man skal ?
Jeg har jo været på "Kvinde, kend din bil" kursus, så jeg ved jo godt hvor de forskellige ting sidder - eller gør jeg ?
Sønnen ankom og så daffede vi lige så stille hen til nærmeste tank, købte kølervæske og hældte i - inden vi kørte resten af vejen hjem...... det lykkedes uden at noget brændte sammen.
Har jeg sagt, at der er bestilt tid på værkstedet i næste uge ?
God weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar