13. september 2010

Der svedes og hostes.

Der har været lidt stille her på bloggen, for i den sidste uges tid har Fruen svedt og hostet og ligget på langs. Det var lige det der manglede!!
De 3 første dage var jeg på arbejde, men måtte så torsdag "kaste håndklædet i ringen" og melde mig syg. Så der røg lige min fredagsfridag oveni. ØV
Sønnen var et smut på besøg fra Fyn lørdag/søndag, og søndag var der "nogen" der havde bryllupsdag: Gemalen og jeg har nu været gift i 23 år og har derudover været sammen i 9 år...........
Jeg må lige vise jer et par billeder af min lille bogorm, som jeg har fået Eva til at lave til mig; er den ikke lækker:


3 kommentarer:

  1. Sikke da en nuttet bogorm. Håber du er blevet frisk igen. Der er vist rigtig mange, der hoster og sveder i øjeblikket. God mandag til dig

    SvarSlet
  2. Tak for komentar på min blog. Håber du er blevet firsk igen :-)

    SvarSlet
  3. God bedring, årstiden indhenter os - datteren her i huset er også ramt, vi andre er indtil videre gået fri.

    Sød bogorm

    SvarSlet