19. september 2010

UK calling.....

Om ikke så længe smutter jeg lige en lille tur til England. Jeg skal afsted med en kollega, og så kan I sikkert regne ud, at det er en business rejse.
Vi skal til et såkaldt affiliate meeting et sted uden for London; et møde hvor folk - fra mit firmas filialer rundt om i verden - deltager.
Vi skal med en "morgenkvalmeflyver" 07:45, så jeg skal MEGET tidligt op den dag, og kommer så til gengæld MEGET sent hjem dagen efter.
Men jeg tror det bliver godt; har faktisk været med til et lignende møde en gang tidligere, og det er altid godt at få udvekslet erfaringer med kolleger, der laver mere eller mindre det samme som jeg.
Så jeg er klar...... UK: here I come!
Og så i øvrigt tusind tak for sidst til de 2 søde mennesker, der husede os i går aftes og lavede dejlig, dejlig mad. Uhm hvor var det godt og hyggeligt.

God uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar