20. oktober 2010

Venindeaften.

I går var vi igen samlet - vi 4 piger der har fulgt hinanden i snart 25 år, og hvor var det bare hyggeligt som sædvanligt. Vi ses en 4-5 gange om året, og hver gang vi er sammen, er det som om vi sagde farvel til hinanden dagen før. Vi genoptager snakken fra sidst og får grint en masse.
Vi har en fælles referenceramme, idet vi på et tidspunkt har arbejdet det samme sted (og hvor 2 af pigerne arbejder endnu), og det medfører selvfølgelig altid en snak om: hvordan går det med ......, hvor er den og den blevet af ......., er du stadig i den afdeling ..... osv. osv.
Jeg tog i sin tid initiativ til at vi skulle ses privat, og det har jeg absolut ikke fortrudt - det giver mig så meget at være sammen med the girls.
Med onsdagshilsen :-)

2 kommentarer:

  1. Godmorgen. Jeg synes, at det er en rigtig god tradition I der har. Selv tænker jeg tit på de piger, som jeg har arbejdet sammen med for længe siden og tænker på hvor de lever og hvad de laver. Har holdt mig i forbindelse med en enkelt, som pudsigt nok viste sig at have familiære forbindelser med mig. Hav en god dag

    SvarSlet
  2. Tak Jette; ja det er næsten en gave at have de piger omkring sig.....

    SvarSlet