3. oktober 2010

Efteråret kalder.

Det har været en kold september 2010, og der skal snart gøres klar til vinteren i haven. Gemalen slår græs for (forhåbentlig) sidste gang i år, og så skal vi lige vurdere hvad der skal ind og stå, når frosten nærmer sig. Jeg har tidligere fortalt om et sted i skoven, hvor jeg har fundet spisekastanjer sidste år. Disse skulle overvintre i køleskabet, og de spirede simplethen, da jeg kiggede til dem i foråret. Jeg fik plantet et par stykker, og en af dem fik godt fat og står nu som et lille træ.
Tror jeg tager den ind til vinter, så jeg bedre kan nurse den :-)

Hundene har lige været på skovtur, og ligger nu og slapper lidt af:


GOD SØNDAG.









Datteren er nu flyttet og sønnen endte med et 12-tal.... super, super flot. Hvor er vi bare stolte af dem begge to, og for os er det vigtigste, at de er glade og tilfredse........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar