9. december 2010

December travlhed.

Alle har travlt; alle styrter rundt for at købe gaver og mad til juleaften og de efterfølgende juledage. I vores hus har vi ca. 50% af gaverne i hus, men da vi har den tradition, at også hundene giver små gaver, ja så mangler altså en del endnu. Nu gælder det om at finde nogle sjove, finurlige gaver.
Kamstegen er i hus og lagt i fryser (jeg skal huske at tage den op i god tid....), og yderligere har jeg købt en gås. Vi "plejer" altid at få kamsteg og and, men i år har vi fået lyst til at prøve noget andet (gås), og jeg skal derfor i gang med at finde en god opskrift - input modtages meget gerne.
I morgen har vi julefrokost på arbejdet med revy, lodtrækning i kunstforeningen, god mad og derefter dans, fest og ballade. Det skal nok blive sjovt.
Ellers er der som sagt fokus på de resterende julegaver, og så tænker jeg over, om jeg også skal bage i år? Vi må se, om der er tid til det.
Har du en god opskrift på tilberedning af gås?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar