13. december 2010

Så vandt jeg !!


I fredags var der som allerede fortalt julefrokost i mit firma, og i dagens løb foregik der diverse aktiviteter. Bl.a. havde vi lodtrækning i kunstforeningen, og jeg var (igen) en af dem, der vandt, og fik denne skulptur med hjem:


Jeg ved ikke om den har et navn, men jeg kalder den "kærlighed", da den har hjerter på ydersiden samt et kyssende par indeni. Jeg tror ikke jeg selv kunne finde på at købe den, men nu står den i alle tilfælde i en vindueskarm og minder os om, hvad der er vigtigt her i verden.

Nu er jeg klar til at tage hul på en ny uge.
God mandag.

4 kommentarer:

  1. En rigtig god ny uge til dig.
    Gevinsten er da meget sjov, men jeg tror ikke jeg havde fundet på at købe den.

    SvarSlet
  2. Hej Gitte!

    Jeg synes altså den er FLOT. Det ser ud til, at være en RAKU-brænding og det i sig selv er en bedrift :0)

    Knus til dig fra mig

    SvarSlet
  3. Ja men den er faktisk flot og interessant, nu hvor den har boet i min vindueskarm i en lille uges tid, og RAKU-brænding - det kender jeg slet ikke. Det må jeg vist undersøge nærmere :-)

    SvarSlet