16. december 2010

Så er der fødselsdag; dobbelt......

I dag fylder vores tvillinger 27 år - tænk: 27 år. Det er simpelthen ikke til at fatte, for hverken Gemalen eller mig er blevet 27 år ældre, synes vi !!!!!
Der er løbet meget vand i åen siden den dag hvor vandet gik 2 måneder før tid, og børnene kom ud ved kejsersnit i december (skulle have været født 2 måneder senere, nemlig sidst i februar)......... Det var en turbulent begyndelse på livet men heldigvis uden følgesygdomme; og jeg "slap for" at blive indlagt til aflastning inden fødsel :-)
Håber I får en rigtig dejlig dag begge to.......

2 kommentarer:

  1. Hej Gitte :0)
    STORT TILLYKKE MED TVILLINGERNE - og jeg kan sagtens følge dig i, at tiden bare "pludselig" er gået, for JEG er da i hvert fald IKKE blevet et eneste år ældre *smiler*
    Fortsat god aften herfra

    SvarSlet
  2. Tillykke med tvillingerne. Ja det er utroligt som tiden den suser afsted. Jeg kan godt sætte mig ind i hvad du føler, for min datter er 33 og har 2 vidunderlige og skønne børn, som jeg på grund af afstanden desværre ser alt for sjældent.... men jeg synes jo ikke det er ret mange dage siden, at hun selv var barn.
    Godt, at børnene slap for følgesygdomme ved den barske ankomst til verden.
    En rigtig god weekend.

    SvarSlet