3. november 2010

Regn og rusk.

Ja, det er hvad der foregår lige nu, og så må man gøre det til noget positivt og tænde stearinlys og gå i gang med de indendørs sysler, og det kan være hyggeligt nok.
Som sagt så gjort: jeg, der aldrig synes at have tid nok til håndarbejde, startede på mit runde halstørklæde i går i de mest firnurlige garner, jeg kunne finde i garnkurven. Halstørklædet bliver strikket i en cirkel, så det er lige til at vikle et par gange om halsen.
Men generelt bliver det som sagt ikke til så meget håndarbejde; desværre :-) Har drøntravlt på arbejdet, og bruger de fleste kræfter der. Men det er ikke ideerne og lysten det skorter på.
Morbærtræet har smidt alle blade og ser træt ud nu, og snarest skal vi i gang med den sidste oprydning i haven inden vinter.
Racletten skal frem igen til gæstemiddag på lørdag, så jeg skal til at finde på, hvad vi kan "raclette".......

Ha' en god dag - jeg smutter på arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar