1. november 2010

Trick or treat......

En amerikansk tradition i Danmark. Ved ikke lige hvad jeg synes om den, men et er sikkert: der er flere og flere børn, der banker på og vil have slik ...... hvis ikke, laver de ballade :-)
I år er ingen undtagelse, og i går aftes, efter mørkets udbrud, fik vi 4 besøg. Jeg havde købt lidt slik der kunne uddeles, og var derfor forberedt.
Vovserne derimod var ikke forberedte, og gav lyd fra sig, at børnene begyndte at synge og råbe udenfor, og da vi så åbnene døren, og hundene så mærkelige små personer i mærkelig beklædning; ja, så gøede de for fulde gardiner.

Nogle af mine kolleger fortalte mig i øvrigt i dag, at nogle børn ikke bare beder om slik, men også om penge, og der må jeg sige: der står jeg af. Penge får de ikke af mig.

Glædelig - lidt forsinket - Halloween.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar